در دهمین شب تیر ماه + گزارش تصویری

کنسرت تابستانی «مسعود صادقلو» در تهران برگزار شد

« بازگشت به لیست | شنبه 11 تير 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه یوسفی: «مسعود صادقلو» در دهمین شب تیرماه به دیدار مخاطبان تهرانی خود رفت.

نخستین اجرای تابستانی «مسعود صادقلو» که در اولین شب تیر ماه در تهران به روی صحنه رفته بود، به دلیل استقبال علاقمندان برای دهم تیرماه تمدید شد تا این بار صادقلو در مرکز همایش‌ های برج میلاد با مخاطبان خود همخوانی کند.

مسعود صادقلو در این کنسرت آهنگ‌ هایی نظیر «سه حرفی»، «دوا درمون»، «بی آرایش»، «مسکن»، «بی‌ عاطفه»، «زده بارون»، «حالا حالاها» و . . .  را برای حاضران در سالن اجرا کرد.

«شاهکار» آخرین اثر منتشر شده از مسعود صادقلو، با ترانه یاشار کاشانی و آهنگسازی حامد برادران از دیگر آثاری بود که در این کنسرت اجرا شد.

علی صادقلو که با نام هنری «آژمان» فعالیت می ‌کند و در تک قطعه «سه حرفی» نیز به همراه برادرش مسعود صادقلو هنرنمایی کرده بود، از مهمانان حاضر در سالن بود.

 این اجرا که با همکاری شرکت «آوای باران» به روی صحنه رفت، با توجه به استقبال مخاطبان برای بیست و دوم تیر ماه تمدید خواهد شد و علاقمندان برای حضور در این اجرا، می توانند با مراجعه به سایت Honarticket.com  اقدام به تهیه بلیت نمایند.

همچنین مسعود صادقلو و گروهش بیست و سوم و بیست و چهارم تیر ماه نیز در سالن حافظ شیراز اجرا خواهند داشت که بلیت های این چهار سانس به طور کامل به فروش رفته است.

 

* در ادامه می توانید عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید:

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005