با هنرمندی «پدرام بهزادی فر» و «عماد قشمی»

آلبوم راک «رویای آبی» اثر گروه موسیقی «ریشه» منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 12 تير 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ حلما رحمتی: آلبوم «رویای آبی» در سبک راک اثری از گروه «ریشه» توسط نشر موسیقی کوک روانه بازار موسیقی شد.

«راه های نرفته»، «گم شده»، «از کجا آمده ام»، «خاطرات»، «دیوونه مسیر»، «رویش»، «رویای آبی»، «امیدوارم»، «یه جای دور»، «بمون با من»، «قهرمان»، «امسال»، «سیاره» و «تکرار درخت» نام چهارده قطعه این آلبوم هستند که ترانه سرایی و اجرای آن ها را پدرام بهزادی فر بر عهده داشته و ساخت ملودی ها و تنظیم آن ها نیز وظیفه عماد قشمی بوده است و تنها سه قطعه از بین سروده های مولانا و امیرعلی یگانه دوست انتخاب شده است و قطعه «سیاره» را نیز عماد قشمی خود سروده و اجرا کرده ست.

همچنین دو قطعه را پدرام بهزادی فر آهنگسازی کرده و ضبط و میکس و مسترینگ نیز عماد قشمی در استودیو کدد انجام داده است. 

در بیوگرافی «عماد قشمی» آمده است: وی اسفند 1370 در تهران به دنیا آمد . در خانواده او بستر موسیقی فراهم بود و او از کودکی به موسیقی روی آورد. با یادگیری ساز پیانو و بعد از آن تئوری موسیقی و آهنگسازی گروه خودش «کدد نیچر» را تاسیس و قطعات زیادی ساخت و عرضه کرد.

از جمله اساتید او حمزه یگانه، محمد حسین حمیدی و احمد پژمان بوده اند و با یادگیری علوم صدابرداری و میکس و مسترینگ نزد آرش پاکزاد توانست استودیوی شخصی خود را راه اندازی کند و در ساخت تنظیم و میکس و مسترینگ بسیاری از قطعات در سطح کشور همکاری کند .
عماد همچنین تا به حال چندین اجرای صحنه ای در سالن های بزرگ با گروه های مختلف داشته و برای چندین فیلم کوتاه، مستند، بازی های ویدئویی و برنامه های مشابه آهنگسازی کرده و جوایزی متعددی از جشنواره های سوره و جوان بابت بهترین آهنگساز دریافت کرده است.

* به منظور حمایت از اهالی موسیقی، لطفا این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه کنید.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005