تور کنسرت های «با من بخوان» علیرضا قربانی به سبزوار رسید

« بازگشت به لیست | دوشنبه 13 تير 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فاطمه یوسفی: در ادامه برگزاری تور کنسرت‌های «با من بخوان» علیرضا قربانی طی روزهای 12 و 13 تیرماه در سبزوار با طرفداران ساکن خراسان رضوی دیدار کرد.

علیرضا قربانی شب گذشته در شهر سبزوار استان خراسان رضوی به روی صحنه رفت تا برای نخستین بار در تور کنسرت‌های  «با من بخوان» با مخاطبان خود در این شهر همخوانی کند. این شهر امشب نیز برای دومین بار میزبان برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در این شهر است.

کنسرت‌ های «با من بخوان» که در ابتدا به مدت 45 شب در تهران توسط علیرضا قربانی اجرا شد، اکنون بعد از کاهش شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور در حال اجرا است.

اجراهای علیرضا قربانی که در اواخر سال 1400  و سال جاری تا به حال، در شهرهای مختلفی نظیر تبریز، سمنان، دامغان، یزد، کرمان، رفسنجان، اراک، شیراز، اصفهان، گرگان و . . . روی صحنه رفته، در ادامه پروژه موسیقایی «با من بخوان» است که قبل از شیوع کرونا در تهران آغاز شده بود و این خواننده 45 شب با مخاطبان خود در پایتخت ایران همراه شد و حالا در برخی از شهرهای کشور به اجرای این پروژه می‌پردازد.

«با من بخوان» همچنین عنوان آلبوم موسیقی به خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی حسام ناصری است که در 21 مرداد 1399 منتشر شده و تهیه ‌کنندگی این آلبوم را شرکت فرهنگی و هنری آهنگ «اشتیاق» برعهده داشته است.

این آلبوم دارای ده قطعه است که اکثرا تلفیقی از موسیقی ایرانی و الکترونیک هستند‌.

گفتی‌ست، «در آن چشم‌ ها» جدیدترین اثر با صدای علیرضا قربانی است که 26 تیرماه با همکاری پی‌پاد منتشر شده است. سرودن ترانه این اثر را حسین منزوی و آهنگسازی را سیاوش ولی‌ پور برعهده داشته‌ اشت. همچنین سیاوش ولی‌ پور، سامان صمیمی، امیرفرهنگ اسکندری زکریا یوسفی به ترتیب با نواختن سنتور، کمانچه، عود و سازهای کوبه‌ ای در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005