کوارتت «کاسته» پس از شیراز در تالار وحدت به روی صحنه رفت

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 21 تير 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ضحی علیپور: گروه موسیقی کوارتت «کاسته» بیستم تیر ماه از ساعت 21:30 دقیقه در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

احسان صدیق با نواختن گیتار الکتریک، مازیار یونسی (پیانو)، سهیل پیغمبری (کلارینت باس و ساکسفون سوپرانو) و روزبه فدوی (درامز) در این کنسرت بی کلام به مدت 80 دقیقه با اجرای قطعات خود هنرنمایی کردند.

این کوارتت که بانی آن احسان صدیق است، در اواخر سال 91 تشکیل شد و در سه آلبوم که با نام های «ایستگاه» منتشر کرده اند، موسیقی آن‌ ها مبتنی ‌بر خلاقیت گروهی و انفرادی اعضایش بوده است و قالب آن از ریتم محلی تا ساخته‌های آزاد را شامل می ‌شود.

 این گروه تمایل به خلق آثاری دارند که بازتابنده نگاه امروزی ‌شان به موسیقی جهان باشد. کوارتت کاسته گذر خود از میان موسیقی دهه 70 میلادی تا آواهای محلی، از موسیقی آوانگارد سده بیستم تا موسیقی جز معاصر را با چاشنی بداهه ‌نوازی به ساختاری شنیداری تبدیل می‌ کند.

کوارتت «کاسته» پیش از این طی تاریخ های 13 و 14 تیر ماه از ساعت 20 در سالن سبز هنر شهر آفتاب با طرفداران ساکن شیراز دیدار داشتند که در این کنسرت، جشن امضای آلبوم «ایستگاه سه» نیز برگزار شد. 

گفتنی ست، علاقمندان می توانند سه آلبوم کوارتت «کاسته» را از طریق سایت بیپ تونز دانلود قانونی کنند و همچنین صفحه این گروه با آی.دی quartetdiminished و سایت آن ها به نشانی   www. Quartetdiminished.com  در دسترس هنردوستان قرار دارد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005