آلبوم «رویا به پیش» با صدا و موسیقی «سهراب کرم رودی» منتشر شد

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 22 تير 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/  شهروز حیدری: آلبوم «رویا به پیش» به خوانندگی سهراب کرم رودی توسط موسسه نوای نوبانگ جوان روانه بازار موسیقی شد.

«راهنمای مسافران رویا»، «کافه گرد»، «رویا به پیش»، «آسمون سرخ»، «میلاد یک برج»، «همه چیز من»، «شاید خورشید»، «آخرین روز دنیا»، «شیشه تار (یک مرثیه)، «دنیای آبی» و «به آن شب زیبا به آرامی وارد نشو» نام 11 قطعه این آلبوم هستند که ترانه سرایی آن ها از بین سروده های سهراب کرم رودی انتخاب شده و تنها در دو اثر علی اسدی خمامی اون را همکاری کرده است.

سهراب کرم رودی (گیتار الکتریک)، پوریا فیروزی (پیانو و سینتی سایزر)، محمد علیزاده (گیتار بیس)، جواد چریکی (گیتار الکتریک)، علی زاع رفیع (درامز)، هومن رضایی (گیتار آکوستیک) نوازندگانی هستند که در قالب یک گروه در این آلبوم هنرنمایی کرده و آن ها را نیز آهنگسازی، تنظیم و میکس کرده اند.
همچنین پدرام نیک نفس به عنوان خواننده مهمان در این آلبوم حضور داشته و نیکی امیری و پانیذ خوش نیک در دو قطعه مجزا همخوانی کرده اند. نیما رمضان نیز به عنوان نوازنده گیتار الکتریک در یک قطعه حضور داشته است. 

حامی حقیقی و علی آسترکی به ترتیب مسترینگ و طراحی جلد آلبوم را انجام داده اند.

گفتنی ست، سهراب کرم رودی، خواننده، نوازنده و ترانه سرا متولد سال 1374 در شهر تهران است. وی پیش از این چند ترانه به زبان انگلیسی و با نام هنری Prince در سبک های آلترناتیو و پراگ راک منتشر کرده است.

«یار من بهار» اولین آهنگ به زبان فارسی اوست که در سبک جز پاپ در نوروز 95 منتشر شده است.

 

* به منظور حمایت از اهالی موسیقی، لطفا این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه کنید.

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005