+ گزارش تصویری

برگزاری آخرین کنسرت تابستانی «علیرضا طلیسچی» در تهران

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 30 تير 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه یوسفی: «علیرضا طلیسچی» در بیست و نهمین شب تیر ماه در هتل اسپیناس پلاس تهران میزبان طرفدارانش در آخرین کنسرت تابستانی خود بود.

علیرضا طلیسچی که پیش از این در سال جاری 10 سانس اجرا در تهران داشت،  شب گذشته برای نخستین بار و طی 2 سانس در سالن رویال هال هتل اسپیناس به روی صحنه رفت تا آخرین کنسرت خود پیش از ایام سوگواری محرم و صفر، در تهران را برگزار کند.

از آهنگ‌هایی که توسط علیرضا طلیسچی و گروهش در این کنسرت اجرا شد می‌توان به «لیلا»، «سخت ‌گیر»، «قاف»، «ای دل غافل»، «آخرش قشنگه» و . . .‌ اشاره کرد.

«یه دریا نریم؟» که آخرین اثر منتشر شده از علیرضا طلیسچی با تنظیم حامد دهقانی و میکس و مستر حامد برادران است نیز در لیست آثار اجرایی این کنسرت وجود داشت که به دلیل استقبال حاضرین داخل سالن، اجرای این قطعه تکرار شد.

گفتنی‌ست، طلیسچی خبر از انتشار آلبوم جدید در آینده‌ای نزدیک داد که «یه دریا نریم» نیز از آهنگ‌های این آلبوم است.

بخشی از تک قطعه «قرار نبود» که از آثار قدیمی و خاطره‌ انگیز علیرضا طلیسچی است نیز در این کنسرت اجرا شد.

طلیسچی در ادامه‌ کنسرت‌های تابستانی خود، اول مرداد ماه طی 2 سانس در سالن سیتی سنتر اصفهان به روی صحنه خواهد رفت که با استقبال طرفدارانش، بلیت‌های این اجرا به طور کامل به فروش رفته است.

 

* در ادامه عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید.
همچنین فن پیج های عزیز می توانند مجموعه کامل آن ها را با کیفیت بالا از طریق کانال تلگرام سایت، دانلود کرده و با ذکر منبع استفاده کنند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005