+ گزارش تصویری

برگزاری کنسرت تابستانی «سیروان خسروی» با حضور افتخاری «زانیار» در تهران

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 6 مرداد 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه یوسفی: «سیروان خسروی» با همراهی برادرش «زانیار» پنجم مرداد در تهران به روی صحنه رفتند.

سیروان خسروی که پیش از این چهارم همین ماه هم در سالن میلاد نمایشگاه اجرا داشت، به دلیل استقبال مخاطبان و اتمام بلیت ها، اجرای خود را برای پنجم مرداد ماه نیز تمدید کرد.

از نکات قابل توجه این کنسرت حضور افتخاری زانیار خسروی و اجرای مشترک به همراه سیروان بود. معروف ‌ترین اثری که سیروان و زانیار در این کنسرت به طور مشترک اجرا کردند، «دوست دارم زندگی رو» بود که ساخت ملودی و سرودن ترانه ‌‌اش نیز اثر زانیار خسروی بوده است.

از دیگر آثاری که در این کنسرت توسط سیروان خسروی اجرا شد می توان به «بن بست»، «خاطرات تو»، «آره»، «بارون پاییزی»، «قاب عکس خالی» و . . . اشاره کرد.

سیروان خسروی در این اجرا به تغییری که گروهش در آینده خواهد داشت نیز اشاره کرد و بنابر صحبت‌های وی، درامر این گروه پس از همکاری در آخرین اجراهای تابستان سال جاری از گروه سیروان خسروی جدا خواهد شد.

گفتنی‌ست مهرانه مهین ‌ترابی و فاطمه مسعودی ‌فر از مهمانان ویژه این اجرا بودند.

اجراهای تابستانی سیروان خسروی در تهران که پیش از این در سالن رویال هال هتل اسپیناس و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه رفته بود، برای آخرین بار در تابستان سال جاری تمدید شد.

بر این اساس آخرین اجرای سیروان خسروی در تهران، ششم مرداد و در سالن همایش‌های برج به روی صحنه خواهد رفت.

 

* در ادامه می توانید عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید.  

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005