در کنار خوانندگی «جی هوپ» در «لالوپالوزا»

اجرای گروه کره ای «B.T.S» در افتتاحیه جام جهانی 2022 تایید شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 9 مرداد 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ طاها خاتمی: فیفا گروه موسیقی کره ای «B.T.S» را به عنوان گروه موسیقی در مراسم افتتاحیه جام‌ جهانی فوتبال 2022 معرفی کرد.

در هر دوره از مسابقات جام جهانی، خواننده های پرآوازه جهان به دعوت فیفا با قطعه ای در افتتاحیه حضور دارند که این بار قرعه به نام گروهی افتاد که چندی پیش خبر جدا شدن اعضای آن برای مدتی، در تیتر اخبار موسیقی جهان قرار گرفت. 

همچنین قرار است «جونگ هو سوک» که با نام هنری «جی هوپ» شناخته می شود، با حضور در جشنواره سالانه «لالوپالوزا» که در شیکاگو برگزار می ‌شود، اجرای موسیقی داشته باشد.

رپر گروه بی.تی.اس با این اجرا، نخستین هنرمند اهل کره جنوبی خواهد بود که توانسته در یک جشنواره موسیقی بزرگ آمریکایی شرکت کند.

نام گروه «بی.تی.اس» که از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده، از اصلاح کره ای به معنای «پسران پیشاهنگ ضد گلوله» گرفته شده است گرچه هفت سال بعد اظهار داشتند این نام می تواند مخفف کلمات «فراتر از صحنه» هم باشد.

دریافت عنوان «هنرمند موسیقی سال جهان» از طرف فدراسیون بین المللی صنعت فونوگرافی در سال 2020 به عنوان نخستین هنرمندان غیرانگلیسی زبان و نخستین هنرمندان آسیایی، فروش سه آلبوم این گروه در رتبه بندی پرفروش های جهان، شکستن رکورد بزرگترین پریمر تاریخ یوتیوب با ویدیوی «کره»  بازدید بیش از 108 میلیون بازدید در روز اول، شکستن رکورد فروش در هفته اول با 572 هزار دانلود در سال 2021،  شکستن رکورد 23 ساله قطعه «نمیخواهم چیزی را از دست بدهم» اثر «اروسمیث» در جدول 100 آهنگ برتر تنها بخش خیلی کوچکی از موفقیت های این گروه طی سال های فعالیتشان است.
این گروه که در صفحه اینستاگرامشان به نشانی BTS.bighitofficial بالغ بر 62 میلیون فالوور از سراسر جهان دارند، در مراسم گرمی اجرا داشت و سپس در ادامه، طی ماه آوریل برای طرفدارانشان در لاس وگاس به روی صحنه رفتند.

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005