با بازی احتمالی «جولیا گارنر»

«مدونا» فیلم سینمایی زندگینامه خود را کارگردانی خواهد کرد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 10 مرداد 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ایمان فرهادی: «مدونا» خواننده مشهور آمریکایی کارگردانی فیلمی که قرار است بر اساس زندگی او ساخته شود را بر عهده گرفت.

«مدونا» که طی سالها از سوی فیلمسازان مختلف، برای ساخت زندگینامه اش دعوت شده بود، درباره این تصمیم اظهار داشته که اکثر کسانی که به او پیشنهاد همکاری دادند، مردانی زن ستیز بودند که علاقه ای ندارم آن ها فیلمی درباره من بسازند. هیچ‌کس نباید قصه زندگی من را بجز خودم تعریف کند چرا که زندگی خارق‌العاده‌ای داشته ‌ام و می‌خواهم فیلم خارق‌العاده‌ای نیز بسازم. فیلم‌نامه طولانی‌ ای نوشته‌ شده و برای من دشوار است آن را کوتاه ‌تر کنم. با این که راضی نیستم بخش هایی حذف شود اما می دانم مجبورم به تدریج از حجم آن بکاهم».

مدونا پیش از این، زمانی که اولین بار ساخت زندگینامه اش رسانه ای شد، اظهار داشت: «امیدوارم بتوانم تجربیات باورنکردنی ‌ای را که زندگی برای من به‌ عنوان یک هنرمند، یک موسیقیدان و یک انسان که تلاش می‌ کند راهش را در این دنیا طی کند، به ارمغان آورد، انتقال بدهم. تمرکز این فیلم بر موسیقی خواهد بود. موسیقی مرا حفظ کرده و هنر مرا زنده نگه داشته است. داستان‌ های ناگفته و الهام ‌بخش زیادی وجود دارد و چه کسی بهتر از من آن را تعریف می ‌کند. ضروری است که مسیر پرپیچ و خم زندگی ‌ام را با صدا و دید خود به اشتراک بگذارم».

همچنین رسانه ها چند ماه است که از انتخاب شدن «جولیا گارنر» از بین بازیگران مختلف و پس از تست های سخت بازیگری، برای بازی در نقش مدونا خبر داده اند. 

«مدونا لوئیز چیکونی» (خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی)  متولد 16 آگوست 1958 در میشیگان به دنیا آمد. از او به عنوان «ملکه پاپ» یاد می کنند. همچنین به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ها در فرهنگ عامه شناخته می‌ شود. او در سال 1983 با انتشار آلبومی به نام خود به شهرت رسید.

او در سال 1998 آلبوم «پرتوی نور» را که شامل سبک‌های دنس و الکترونیک بود را منتشر کرد که توانست موج جدیدی را از سبک الکترونیک را وارد موسیقی عامه پسند کند. این آلبوم برنده جایزه گرمی بهترین آلبوم پاپ شد و به فروش جهانی بالغ بر 16 میلیون دست یافت. او سال بعد نیز برای آهنگ «غریبه زیبا» موفق به دریافت جایزه گرمی شد.

بین سال های 1983 تا 2019 از مدونا چهارده آلبوم منتشر شده و در حدود 17 فیلم ایفای نقش داشته و کارگردانی دو فیلم «کثافت و خرد» و «دابلیو.ئی» را کارگردانی کرده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005