به منظور امکان دانلود قانونی

آلبوم «چشم انتظار» وحید تاج روی سایت بیپ تونز قرار گرفت

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیدا رجبی: آلبوم «چشم انتظار» با صدای «وحید تاج» برای دانلود قانونی علاقمندان بر روی سایت بیپ تونز قرار گرفت.

«پیش درآمد: چشم انتظار»، «تکنوازی تار و دکلمه: ناله شبانه»، «قطعه ضربی (تار و تنبک): دل افروز»، تصنیف «سفر کرده»، «تکنوازی سنتور و دکلمه: مرهم نامه»، «تکنوازی نی و دکلمه: دل ناسازگار»، «چهار مضراب (سنتور و تنبک): سرگشته»، «گفتگوی سنتور و نی: خیال»، «چهارمضراب (گروهی): پرواز»، «تکنوازی سنتور و دکلمه: مهر و ماه» و تصنیف «همنشین دل» با اشعاری از شهریار، فردوسی، مهرداد اوستا و حافظ نام 11 قطعه این آلبوم هستند که توسط رامین صفایی آهنگسازی و تنظیم کنندگی کرده اند و استاد ناصر مدقالچی نیز دکلمه آن ها را خوانده است.  

مهران توکلیان (تنبک)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، حسین رضایی نیا (دف)، معتمد سامانی (عود و بم تار)، رامین صفایی (سنتور)، شهریار ظریفی (تار)، شاهو عندلیبی (نی) و مهرداد ناصحی (قیچک) نوازندگان این آلبوم هستند که در استودیو رادین توسط مهران توکلیان صدابرداری، میکس و مسترینگ شده است.

«وحید تاج» به عنوان خواننده این آلبوم، متولد سال 1362 در دزفول است. وی فعالیت هنری خود را از سال 1370 با فنون ابتدایی موسیقی آوازی نزد پدرش آقای علیرضا تاج فرا گرفت. وحید تاج فارغ التحصیل کارشناس موسیقی است و دارای مدرک کارشناسی ارشد آهنگسازی می باشد. ایشان از شاگردان برجسته ی آواز استاد محمدرضا شجریان بوده است. ایشان مقام نخست آواز جشنواره موسیقی خوزستان در سال85، مقام نخست آواز جشنواره موسیقی جوان کشور در سال86، مقام فستیوال بین المللی ایتالیا سال 2010 با قطعه پارسی برگرفته از شاهنامه فردوسی، مقام نخست آواز جشنواره ملی ایران سال 1389را کسب کرده است. همچنین خواننده برتر جشن خانه موسیقی سال 1390 با آلبوم خانه غریب می باشد.

در بیوگرافی «رامین صفایی» (نوازنده چیره دست ستور، آهنگساز، مدرس و مولف کتب آموزشی موسیقی نیز آمده است: وی متولد 1341 شمسی در تهران، داری مدرک کارشناسی مهندسی شیمی و کارشناسی ارشد نوازندگی از دانشگاه هنر و فرزند چهره ی ارزنده فرهنگی گرگان زنده یاد نصرت الله صفایی است. نوازندگی سنتور را نزد استادان «ناصر صفاتی»، «فرامرز پایور»، «پرویز مشکاتیان»، «مجید کیانی» و «پشنگ کامکار» آموخت. همکاری و اجرای کنسرت با گروه های «ماهور»، «صوفی» و «شهناز» با آواز «محمدرضا شجریان» در داخل و خارج از کشور از فعالیت های موسیقیایی اوست. او تاسیس، سرپرستی و آهنگسازی گروه «نوا» و همچنین گروه «چنگ» و نوازندگی و آهنگسازی در آلبوم های «درد آشنا»، «چاووشی»، «یک نگه کرد و گذشت»، «زندان مست» و «غوغای ستارگان» را در کارنامه هنری خود دارد. وی در دانشگاه هنر تهران مشغول تدریس موسیقی است.

گفتنی ست، این آلبوم پیش از این توسط پخش موسیقی رها به صورت فیزیکی به علاقمندان عرضه شده بود و حالا، با قرار گرفتن روی سایت بیپ تونز، می توان این آلبوم را به صورت آنلاین خریداری و دانلود کرد. 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :