به رهبری «علی احمدیان» با همکاری آموزشگاه «مانلی»

فراخوان شرکت در «ارکستر گیتار کلاسیک» تا پایان مرداد ماه اعتبار دارد

« بازگشت به لیست | شنبه 15 مرداد 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ افرا مهدیان: فراخوان «ارکستر گیتار کلاسیک» سرپرستی و رهبری ارکستر «علی احمدیان» با همکاری آموزشگاه موسیقی «مانلی» منتشر شد.

در این فراخوان که مهلت آن تا پایان مرداد است، از نوازندگان گیتار کلاسیک در سطوح ابتدایی و حرفه ای دعوت شده است که در صورت تمایل با شماره های 66000028 و  66001887 با کد تهران و همچنین شماره همراه 09212178078 به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تماس بگیرند. همچنین نوازندگان می توانند به آدرس خیابان استاد معین، 21 متری جی، روبروی ورودی شرقی معین مال، ابتدای بن بست رازیانه، پلاک 1 مراجعه کنند.

در بیوگرافی «علی احمدیان» آمده است: وی فعالیت جدی موسیقی را از سنین نوجوانی و با نوازندگی سه تار آغاز کرد. پس از فراگیری مقدمات نوازندگی گیتار، آموزش این ساز را نزد فخرالدین کیمیایی، کیوان میرهادی، دکتر سیمون آیوازیان و دکتر مهرداد پاکباز پی گرفت.

از سال 1380 وارد رشته موسیقی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و در سال 1386 با عنوان پایان نامه رسیتال گیتار کلاسیک زیر نظر دکتر آیوازیان در مقطع کارشناسی از این دانشگاه و در سال 1390 با عنوان پایان نامه عملی رسیتال گیتار کلاسیک و عنوان نظری تجزیه و تحلیل لوت سوییت یوهان سباستین باخ، زیر نظر دکتر مهرداد پاکباز، در مقطع کارشناسی ارشد، از دانشگاه هنر تهران فارغ التحصیل شد.

وی همچنین نزد علی یداللهی، مسعود شعاری و علی بیانی به آموختن ساز سه تار و ردیف موسیقی ایرانی پرداخته است و در زمینه شناخت موسیقی، آهنگسازی و اصول اجرا از اساتیدی چون دکتر آذین موحد، شاهین فرهت، شریف لطفی و فرهاد فخرالدینی بهره گرفته است.

از فعالیت های وی در زمینه نوازندگی می توان به اجرای رسیتال گیتار کلاسیک در سال های 84 تا 87 در تالار آوینی دانشگاه تهران، 1390 در دانشگاه هنر تهران و 1392 در تالار رودکی و اجراهای تک‌نوازی و گروهی دیگر اشاره کرد.

آلبوم موسیقی «شوپه» که شامل تکنوازی گیتار کلاسیک و قطعات ساخته شده علی آریا احمدیان و برداشت هایی از تم‌های فولکلور است، در سال 1395 توسط امور فرهنگی دانشگاه تهران منتشر شده است.

رسیتال گیتار کلاسیک در آمفی تئاتر آکادمی موسیقی بیات، رهبری ارکستر گیتار کلاسیک در باغ نگارستان دانشگاه تهران، رهبری و سرپرستی ارکستر گیتار کلاسیک وابسته به آکادمی موسیقی بیات در تالار اندیشه، رسیتال گیتار کلاسیک در تالار رودکی، رسیتال گیتار کلاسیک در آمفی تئاتر دانشگاه هنر کرج به عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد، رسیتال گیتار کلاسیک در تالار آوینی دانشگاه تهران، سولیست گیتار کلاسیک ارکستر زهی انجمن علمی هنرهای زیبای دانشگاه تهران در تالار آوینی، رسیتال گیتار کلاسیک در تالار آوینی دانشگاه تهران، رسیتال گیتار کلاسیک در تالار آوینی دانشگاه تهران به همراهی کوارتت زهی، آهنگسازی و تنظیم برای گیتار كلاسیك ( اجرا در تالار رودكی 1393)، آهنگسازی برای تئاتر عروسكی «كبوتری ناگهان» در جشنواره تئاتر كاغذی فرانسه (شهر اپرنه) سال 2011، آهنگسازی برای تئاتر عروسكی «شاه اوبو» به كارگردانی مریم عزیز محمدی (پایان نامه كارشناسی) در سالن سمندریان، آهنگسازی برای تئاتر عروسكی «سودادخت» به كارگردانی طلیعه طریقی، در جشنواره بین المللی تئاتر عروسكی تهران سال 1387 در تئاتر شهر، آهنگسازی برای انیمیشن كوتاه «سیمرغ» اثر قاسم هاشمی، متعلق به مركز گسترش سینمای مستند و تجربی و . . . به همراه تدریس در آموزشگاه های دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، آموزشگاه‌های آزاد موسیقی تهران و کرج از دیگر فعالیت های این هنرمند در عرصه موسیقی ست و اکنون نیز مدیرمسئولی و تدریس در آموزشگاه موسیقی مانلی را بر عهده دارد.

مجموعه چهار جلدی متد آموزشی گیتار کلاسیک، مجموعه گیتار کلاسیک روی صحنه شامل 100 قطعه طبقه بندی شده برای سطح مقدماتی، تنظیم قطعات ارکسترال برای ارکستر گیتار کلاسیک، تنظیم قطعات دوئت برای گیتار و سازهای دیگر، ویرایش و باز نویسی نت های کارگان گیتار کلاسیک جز آثار ایشان به عنوان مولف است.

گفتنی ست، علاقمندان به پیگیری آثار این هنرمند می توانند به آی.دی aliaryaahmadian در اینستاگرام مراجعه کنند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005