از هجدهم مرداد با همکاری آموزشگاه «آوای جاوید»

آغاز برگزاری دوره آموزشی «تئوری موسیقی ایرانی» آرزو بابایی در اصفهان

« بازگشت به لیست | دوشنبه 17 مرداد 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ضحی علیپور: دوره آموزشی «تئوری موسیقی ایرانی» توسط آرزو بابایی با همکاری آموزشگاه «آوای جاوید» از فردا، هجدهم مرداد ماه کار خود را در اصفهان آغاز می کند.

در این دوره که شامل 10 جلسه است، سرفصل های «شناخت فواصل»، «آشنایی با گام های ایرانی»، «آشنایی با دستگاه ها و آوازی های ایرانی»، «آشنایی با گوشه های اصلی دستگاه های موسیقی ایرانی»، «شناخت سر کلیدها و کوک مناسب مرتبط به هر دستگاه» آموزش داده خواهد شد.

آموزشگاه آوای جاوید به آدرس اصفهان، خیابان وحید، ابتدای خیابان رودکی، پلاک 34 میزبان علاقمندان به شرکت در این دوره خواهد بود و می توان از طریق شماره تماس های 03137867163 و 03923632193 در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کرد.

در بیوگرافی «آرزو بابایی» مدرس ارکستر موسیقی ایرانی و نوازنده کمانچه آمده است: وی متولد 1371 و فارغ التحصيل از هنرستان موسيقي هنرهاي زيباي اصفهان در سال 1389 و كارشناس موسيقي در رشته نوازندگی دانشكده موسيقي اصفهان است که در محضر اساتیدی همچون عباس توکلی، کاوه معتمدیان، امین میرزایی، شروین مهاجر و اردشیر کامکار آموزش دیده است.

کسب رتبه های برتر گروه نوازی محلی و سنتی در جشنواره های «فجر»، «زاگرس» و «شمسه»، آهنگسازی موسیقی متن فیلم، اجرای کنسرت های متعدد در داخل و خارج از کشور و آموزش کمانچه، تدریس شیوه های گروه نوازی و ساز بندی، تدریس تئوری نظری موسیقی ایرانی و تدریس هارمونی پایه از جمله فعالیت هایی ست که در کارنامه هنری ایشان به ثبت رسیده است.

 گفتنی ست، علاقمندان به پیگیری آثار این هنرمند می توانند به آی.دی arezoo__babaie در اینستاگرام مراجعه کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005