در خوانش دومین نمایشنامه از مجموعه «زندگی کارگری زنان»

«مهدی یغمایی» قطعات «قند خون» را در پردیس شهرزاد میخواند

« بازگشت به لیست | شنبه 2 مهر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: «مهدی یغمایی» با اجرای زنده قطعات موسیقایی نمایشنامه «قند خون» امروز، دوم مهر ماه از ساعت 20 در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

«زندگی کارگری زنان» سه نمایش ‌نامه به نام های «خواب زمستانی»، «قند خون» و «روزمرگی» به نویسندگی لیلی عاج و به کارگردانی الهام شعبانی است که با هدف آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد به ترتیب در روزهای 19 شهریور، دوم و نهم مهر ماه از ساعت 20 در پردیس تئاتر شهرزاد، سالن دو که تهیه کننده این حرکت خیرخواهانه است، خوانش می ‌شوند.

هیچ‌کدام از عوامل پروژه دستمزدی دریافت نمی‌کنند و تمامی عواید حاصل از این سه نمایش‌نامه‌خوانی با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد دیه کشور بی کم ‌و کاست به آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد که به دلیل عدم توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، اختصاص داده می‌شود.
امیرعظیمی، حمیدرضا ترکاشوند، مهدی یغمایی و نیما رئیسی در روزهای مختلف اجرای قطعاتی که بابک کیوانی به عنوان آهنگساز ساخته ست را اجرا کرده اند.

سیما تیرانداز، سوگل خلیق، یلدا عباسی، الهه شه پرست، ساناز نجفی، آناهیتا سهرابی، مه لقا باقری، توماج دانش بهزادی، حدی میرامینی، شقایق دهقان، مونا فرجاد و آیه کیان پوربازیگرانی هستند که خوانش این نمایشنامه ها را بر عهده دارند. 

همچنین پدرام تنعمی (طراح پوستر)، محمدحسن درباغی و حمید ملاحسینی (برنامه‌ ریز)، آوا فیاض (مدیر روابط‌عمومی)، جاوید علیپور (ساخت تیزر) و بابک حقی (عکاس) را همراهی می‌کنند.

گفتنی ست، آخرین تک قطعه مهدی یغمایی با عنوان «کاش می شد» دهم شهریور ماه با ترانه ای از مهرزاد امیرخانی منتشر شده است نویان افشار و مهدی معظم به ترتیب ساخت ملودی و تنظیم کنندگی این اثر را بر عهده داشته اند و حمید حاتمی نیز آن را میکس و مسترینگ کرده است. همچنین مجتبی تقی پور به عنوان نوازنده گیتار و ماندولین در این اثر حضور داشته است.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005