شکستگی دنده «پست مالون» در حین اجرای کنسرت میزوری

« بازگشت به لیست | یکشنبه 3 مهر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شروین فریدنیا: «پست مالون» خواننده و رپر آمریکایی در حین اجرای کنسرت، با سقوط در داخل حفره استیج دچار شکستگی دنده شد.

در آخرین کنسرت این خواننده که 21 سپتامبر برابر با سی شهریور در شهر سنت لوئیس ایالت میزوری آمریکا برگزار شد، قرار بر این بود که مالون گیتار خود را پس از اجرای قطعه «Circles» در حفره ای که میان استیج به عنوان دکور تعبیه شده بود، قرار داده و از صحنه خارج کند اما با سهل انگاری عوامل در بستن این حفره، در اواسط اجرا در آن سقوط کرد و از ناحیه دنده دچار شکستگی در سه قسمت شد.
پس از این اتفاق، او به حضار اعلام کرد، به روی صحنه باز خواهد گشت و با اینکه تیم پزشکی از اون خواسته بودند به علت مصدومیت کنسرت را نیمه کاره رها کند، وی 15 دقیقه بعد بازگشت و قطعات دیگر خود از جمله «Rockstar» و «Cooped Up» را اجرا کرد.
مالون سپس در توئیترش ضمن عذرخواهی از حضار، به شکسته شدن سه دنده اش در حین اجرا اشاره کرد و اظهار داشت بخشی از پول پرداختی حاضران را به عنوان غرامت پس خواهد داد.

«آستین ریچارد پست» که با نام هنری «پست مالون» (Post Malone) شناخته می شود، متولد چهارم ژوئیه سیراکیوس نیویورک است که فعالیت خود را از سال 2015 آغاز کرده و سال بعد اولین آلبوم خود را با نام «Stoney» منتشر می کند. قطعه «راک استار» که با همراهی 21 سویج اجرا کرده به مدت 8 هفته، رتبه اول 100 آهنگ برتر بیلبورد بوده است. او بارها با ارای قطعات مختلف در این جدول حضور داشته ست.

آلبوم های « Beerbongs & Bentleys» و « Hollywood's Bleeding» دو اثر بعدی این خواننده هستند که طی سال های 2018 و 2019 منتشر شدند که هر دو در مراسم جایزه گرمی نامزد دریافت جایزه شدند.  

« twelve carat toothache» نیز تازه ترین آلبوم این خواننده ست که در سال جاری میلادی منتشر شده است.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005