با بازگشت به صفحات اجتماعی

«جنیفر لوپز» خبر از انتشار آلبومی مبنی بر لحظات مهم زندگی خود داد

« بازگشت به لیست | جمعه 4 آذر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهاب آقاجانی: «جنیفر لوپز» با برگشت به صفحه اینستاگرام خود، خبر از انتشار آلبوم «این من هستم. . . حالا» در سال 2023 داد.

جنیفر لوپز که تمام پست های اینستاگرام خود را با وجود بالغ بر 227 میلیون فالوور پاک کرده است، پس از جشن بیست سالگی آلبوم «این من هستم . . . پس» که 25 نوامبر 2002 منتشر شده بود، با به اشتراک گذاشتن ویدیویی که با کاور این آلبوم شروع می شد، خبر از به پایان رسیدن ساخت اثری داده که بر برش هایی از لحظات مهم بیست سال گذشته او تمرکز دارد.

لوپز آلبوم «آن د سیکس» (On the 6) را به عنوان اولین آلبوم رسمی خود یکم ژوئن 1999 منتشر کرد که در چارت‌های هلند، والونیا، اتریش، سوئیس، کانادا و آمریکا جزء ده آلبوم اول قرار گرفت و سپس در تاریخ بیست و دوم ژانویه 2001 آلبوم جی.لو  (J.Lo)را روانه بازار کرد.

«این منم. . . پس» (This Is Me... Then) توانست در چارت های آمریکا جز ده آلبوم اول قرار بگیرد و به فروشی بالغ بر دو و نیم میلیون نسخه فقط در آمریکا رسید و در سطح موسیقی جهان نیز مورد استقبال قرار گرفت. این آلبوم زمانی منتشر شد که وی وارد مرحله نامزدی با بن افلک شده بود و در واقع این آلبوم  عاشقانه را به او تقدیم کرده بود و به نظر می رسد، حالا که جنیفر لوپز برای بار دوم با بن افلک ازدواج کرده ست، این آلبوم بازگشت او را به سرنوشتی مشترک نشان می دهد.

نهمین آلبوم این خواننده 53 ساله آمریکایی در حالی منتشر می شود که او طبق یک بیانیه مطبوعاتی توضیح داده است: این آلبوم سفری عاطفی، روحی و روانی برای من است. مردم فکر می کنند چیزهایی در مورد اتفاقاتی که در طول مسیر برای من رخ داده است و مردانی که با آنها بوده ام، می دانند اما آنها واقعاً هیچ چیز زیادی نمی دانند و در این باره ایده ای ندارند و به همین خاطر بسیاری از اوقات نیز اشتباه می کنند. بخشی از من وجود دارد که جنبه‌ ای از خودم را از همه پنهان می‌کرد و من احساس می‌ کنم در جایی از زندگی‌ام هستم که چیزی برای گفتن در مورد آن دارم».

این آلبوم به گفته خود لوپز شامل سیزده قطعه به نام های «This Is Me … Now»، «To Be Yours»، «Mad in Love»، «Can’t Get Enough»، «Rebound»، «Not.going.anywhere»، «Dear Ben pt. ll»، «Hummingbird»، «Hearts and Flowers»، «Broken like me»، «This time around»، «Midnight Trip to Vegas» و «Greatest Love Story Never» هستند که در آخرین مصاحبه اش با U.S. Vogue آن را صادقانه ترین کاری که تا به حال انجام داده است توصیف کرد.

گفتنی ست، آخرین آلبوم جنیفر لوپز به نام « A.K.A» سیزدهم ژوئن 2014 توسط کمپانی معتبر کپیتال رکوردز (Capitol Records) منتشر شده بود.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005