اجرای نمایش ـ موسیقی «پاهای آدم چقدر می تونه دراز باشه» تا اواخر آذر در سالن حافظ

« بازگشت به لیست | یکشنبه 6 آذر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فرهاد فرحبخش: نمایش ـ موسیقی «پاهای آدم چقدر می تونه دراز باشه؟» به نویسندگی، طراحی، کارگردانی و تنظیم کنندگی قطعات موسیقی «مجید ابراهیم زاده» 25 آذر ماه به کار خود در سالن حافظ پایان خواهد داد.

این تئاتر که کاری از گروه «پلاک» به تهیه کنندگی ساناز افشاری است، از 29 آبان ساعت 18:30 در تالار حافظ واقع در خیابان حافظ، پایینتر از چهارراه کالج، بلوار استاد شهریار، بنیاد فرهنگی ـ هنری رودکی به روی صحنه رفته و تا 25 آذر هر شب به مدت دو ساعت، میزبان علاقمندان به تئاتر و موسیقی خواهد بود.

فوژان تاجیک، آرمین افتخارزاده، مرجان افروز، سیاوش زنگی، میلاد رمضانی، مهسا منفرد، الهه ادبی، آرام نیک بین، آریانا عباسی، میلاد پرموزه، علی ناصری، فرحان فریضه و شاهین زرگر بازیگرانی هستند که در این تئاتر اجرا دارند.

همچنین امیرحسین شایان فر و هومن طوسی (خواننده)، هستی صادقی و زهرا ظلی (گیتار و همخوان)، خاتون نوری (همخوان)، مهدی حاتمی کیا (گیتار)، کیان مرعشی (گیتار الکتریک)، مهرشاد کرمانی (گیتار باس)، هانا مصدقی (درامز و سازهای کوبه ای)، کامیار اسدی (کلارینت)، شاهین رودنشین و شکوفه سلحشور (ویولن) هنرمندانی هستند که در بخش موسیقی هنرنمایی می کنند.

در خلاصه داستان تئاتر موزیکال «پاهای آدم چقدر می تونه دراز باشه؟» آمده است:  آلن بعد از 5 سال تصمیم می‌ گیرد فیلمی از کافکا نویسنده مورد علاقه اش بسازد. همه چیز از آگهی روزنامه تایمز شروع می ‌شود و برای بازیگر نقش کافکا چهار زن به دفتر آلن می ‌آیند و . . .

مرتضی کمالی طی نظری در این باره نوشته ست: «روایت جذاب و کلاژ گونه مجید ابراهیم زاده از داستان زندگی اشخاص، با ایجاد فضای فانتزی، تاریخی و اجتماعی در کنار موسیقی بسیار بجا و هماهنگ، بازی های درخور، طنز خلاق، صحنه بندی های چشمگیر «پاهای یه آدم چقدر می‌تونه دراز باشه ؟» را به یک اثر نمایشی با ارزش تبدیل کرده است . شناخت کارگردان از موسیقی و انتخاب های درست باعث شده که موسیقی کار به شدت جذاب و یکی از نکات قوت کار باشد. متن کار سرنخ های بیشماری به مخاطب می دهد که می توانیم تا هفته ها با نمایش درگیر باشیم و درک بیشتری از مفهوم این داستان دغدغه مند پیدا کنیم».

گفتنی ست، علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند از طریق سایت تیوال بلیت خود را تهیه کنند. همچنین این تئاتر برای کودکان زیر ده سال منع ورود دارد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005