یک ماه پس از حادثه

مظنون به قتل «تیک آف» رپر آمریکایی در تگزاس دستگیر شد

« بازگشت به لیست | جمعه 11 آذر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ایمان فرهادی: رئیس پلیس هیوستون در تگزاس از دستگیری دو مظنون در قتل «تیک آف» (Takeoff) رپر مشهور آمریکایی خبر داد.

«کریشنیک کاری بال» (Kirshnik Khari Ball) با نام هنری تیک آف (Takeoff)، ترانه سرا و رپر آمریکایی متولد 18 ژوئن 1994 در لارنسویل جورجیاست که به عنوان یکی از اعضای هیپ هاپ گروه سه نفره «میگوس» در کناردو هنرمند دیگر این بند، کویوو و آفست از سال 2013 و با انتشار تک قطعه «ورساچه» شناخته شده است.

او اول نوامبر 2022 ساعت 2:40 دقیقه نیمه شب در حالی که تنها 28 سال داشت در بیرون یک باشگاه بولینگ در هیوستون به ضرب گلوله کشته شد. در این حادثه یک مرد و زن دیگر که 24 و 23 ساله بودند نیز به عنوان مراجع در بیرون باشگاه و در جمع،حضور داشتند نیز هدف گلوله قرار گرفتند که پس از انتقال به بیمارستان جان سالم به در بردند اما تیک آف در محله حادثه درگذشت.

روزنامه بریتانیانی گاردین به نقل از پلیس شهر هیوستون دوم دسامبر از دستگیری دو مظنون در ماجرای قتل «تیک آف» پس از یک ماه خبر داد.

یکی از این دستگیر شده ها فردی 33 ساله ست که اصلی ترین مضمون قتل محسوب می شود که طبق قوانین تگزاس، اگر اتهام او اثبات شود ممکن است با حکم 5 الی 99 سال حبس و حتی حبس ابد مواجه شود. فرد دومی که 22 سال دارد به اتهام حمل غیرقانونی اسلحه در ماجرای مذکور دستگیر شده است.

قتل این خواننده که با تبعات مختلف اجتماعی همراه بود پلیس را وادار به حضور در کنفرانس خبری و ارائه توضیح کرده بود. در شب حادثه ماموران پلیس پس از دریافت گزارشی از تیراندازی، به ساختمان «بیلیارد و بولینگ 810 هیوستون» یعنی محل برگزاری یک مهمانی خصوصی می رسند و با جسد یک مرد در صحنه مواجه می شوند. کارکنان مرکز بیلیارد توضیح می دهند که پس از پایان مهمانی، یک مشاجره بزرگ با حضور گروه بزرگی از افراد در مقابل درب ورودی ساختمان به وجود آمده و در نهایت تیراندازی آغاز می شود و از دست کم 40 نفر حاضر در صحنه، «تیک آف» کشته شده و دو نفر دیگر نیز مجروح می شوند.

پلیس اظهار داشته است کنکاش و بررسی پرونده قتل این رپر آمریکایی همچنان ادامه دارد و مخاطبین وی از اخبار تکمیلی مطلع خواهند شد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :