به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش

نماهنگ «کلام اقتدار» به خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد

« بازگشت به لیست | شنبه 12 آذر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ کوثر افشاری: نماهنگ «کلام اقتدار» با صدای سالار عقیلی به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

در این نماهنگ که به همت موسسه فرهنگی ـ هنری «هفت رنگ آراد» ساخته شده، از سروده احسان افشاری استفاده شده و محمدمهدی باطنی نیز آن را آهنگسازی و تنظیم کرده است.

اشکان درویشی و بهمن قهاری به ترتیب وظیفه کارگردانی و تدوین را بر عهده داشته اند و سهیل حاتمی نیز مدیر هماهنگی بوده است.

همچنین ناوسروان «حمیدرضا بیات» مدیرتولید و مشاور نظامی این پروژه بوده اند که معتقد است نماهنگ «کلام اقتدار» استفاده از ابزارهای قدرتمند جهت انتقال ارزش های ملی و نظامی و همچنین انتقال نشان دادن اقتدار نیروی دریایی جهموری اسلامی در سطح بین الملی بوده است.

آخرین آلبوم سالار عقیلی با نام «سپردمت به جاده ها» با همراهی و موسیقی مسعود پیروی و بهنام ابوالقاسم تیر ماه سال جاری در قالب هشت قطعه به نام های «آفتاب می شود»، «آغوش»، «حسرت پرواز»، «سپردمت به جاده ها»، «بی تو ماندم»، «رفتی ولی کجا»، «شیدا» و «اشک پروانه» با اشعاری از فروغ فرحزاد، اکبر آزاد، هوشنگ ابتهاج، احسان افشاری، علیرضا کلیایی، اطهری کرمانی و اسماعیل امینی منتشر شد که در آن نوازندگانی همچون میثم مروستی (ویولن، ویولا، شورانگیز)، پدرام فریوسفی (ویولن و ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، رضا فرهادی (کنترباس)، سایوری شفیعی (کلارینت)، بهنام ابوالقاسم (پیانو و آکاردئون)، بهتاش ابوالقاسم و رضا فرهادی (درامز)، علیرضا دریایی (کمانچه) و فریدون بهرامی (سازهای الکترونیک) به اجرا پرداختند.

همچنین آخرین قطعه سالار عقیلی با نام «خیابان های دلتنگی» با ترانه ای از سعید میرزایی و ملودی حمیدرضا گلشن بیست و یکم آبان ماه منتشر شده است. امیر مبشر نیز تنظیم کنندگی و میکس و مسترینگ این اثر را انجام داده است.

گفتنی ست، صفحه اینستاگرام این خواننده از طریق آی.دی  salaraghili15 قابل دسترس علاقمندانی ست که آثار وی را دنبال می کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :