+ امکان دانلود

قطعه بی کلام «دختر پاییزی» اثر محمدرضا اژدری منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 27 آذر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/  شهروز حیدری: تک قطعه بی کلام «دختر پاییزی» با آهنگسازی و پیانونوازی «محمدرضا اژدری» که به تازگی نامش در بین ده آهنگساز برتر جشنواره هالیوود موزیک ثبت شده، منتشر شد.

در این قطعه، فیروز ویسانلو و پیمان لطیفی به ترتیب نوازندگی گیتار و درام را بر عهد داشته اند. هادی جداری نیز ساکسیفون و فلوت نواخته، محمد هاشمی با نواختن پد در این اثر هنرنمایی کرده و بابک ریاحی پور نیز عهده دار نواختن گیتار بیس بوده است. همچنین امید اصغری در کنار صدابرداری این قطعه را میکس و مسترینگ کرده است.

یکی از مهمترین افتخارات «محمدرضا اژدری» طی ماه های گذشته برای موسیقی ایران، شرکت در مسابقه جهانی و معتبر

Hollywood music awards 2022  بوده است که آهنگ «نیل» برای او عنوان یکی از ده آهنگساز برتر دنیا را در بخش موسیقی بی کلام به ارمغان آورد. در این قطعه بجز پیانو، صدای سازهای دیگری از جمله ویلون، ساکسیفون و فلوت شنیده می شود که نواختن آن ها بر عهده امیرحسین محمودی و هادی جداری بوده است.

The Hollywood Music In Media Awards نخستین مجموعه‌ ای است که از موسیقی اورجینال در تمام رسانه ‌های تصویری در سراسر جهان از جمله فیلم، تلویزیون، بازی‌ های ویدیویی، تریلر، تبلیغات تجاری، مستندات و برنامه‌ های خاص بهترین‌های جهان را انتخاب می‌کند.

همچنین محمدرضا اژدری در مسابقه‌ بین‌ المللی 2022 fmcontest  هم شرکت داشته و توانسته به مراحل پایانی دست یابد و این در حالی ست که در سال 2021 نیز قطعه بی کلام «رقص باران» از آلبوم «معجزه عشق» توانسته بود با صعود به مراحل نهایی این مسابقه، رتبه پانزدهم را در جهان کسب کند.

«محمدرضا اژدری» متولد بیست و هفتم 1368 در تهران، نوازنده پیانو، آهنگساز و رهبر ارکستر است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 76 آغاز می کند و سال 80 اولین گروه به سرپرستی خود را تشکیل می دهد و سه سال بعد اولین قطعه خود را با نام «صدای تو» ساخته و منتشر می کند. سال 91 برای تحصیل در رشته موسیقی و نوازندگی جهانی با رتبه پنج وارد دانشگاه هنر تهران می شود. ارکستر «پادراماد» که در سال 93 تشکیل داده بود، هر سال با 40 تا 60 نوازنده به روی صحنه می رفت تا قطعات معروف دنیا را اجرا کند.

وی در سال 1397 آموزشگاه موسیقی به نام «طنین هنر» تاسیس کردم و سپس آلبوم «معجزه عشق» را به همراه کتاب نت نویسی قطعات برای پیانو به علاقمندان ارائه داد و سرانجام، به شرکت در مسابقات معتبر بین المللی اهتمام ورزید که برای او موفقیت های محکمی را به همراه داشت.

گفتنی ست، علاقمندان به پیگیری آثار این هنرمند می توانند به آی.دی mohammad.reza.ajdari  در اینستاگرام مراجعه کنند و همچنین سایت این هنرمند به نشانی www.mrajdari.com  قابل دسترس است. 


* در ادامه قطعه بی کلام «دختر پاییزی» را بشنوید و آن را دانلود کنید:

 

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005