دریافت جوایز بین المللی توسط موسیقیدانان ایرانی در جشنواره معتبر «گلوبال»

« بازگشت به لیست | دوشنبه 28 آذر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهنام صادقی: هنرمندان ایرانی در آخرین دور از مسابقات بین المللی Global Music Awards موفق به دریافت جوایز متعدد شدند.

مسابقات جهانی موسیقی «Global Music Awards» مسابقه‌ ای بین‌ المللی ست که از نوازندگان مستقل در بخش‌ های مختلف تجلیل می ‌کند این جایزه، نهادی معتبر برای معرفی موسیقیدانان مستقل است که و از سال 2011 پایه‌گذاری شده و عمدتا در هر دوره هنرمندان ایرانی موفق به کسب جایزه شده اند.

در آخرین دوره این مسابقات «عبدالحسین مختاباد» با اثر «این لحظه‌ها» به عنوان خواننده مرد برنده جایزه نقره شد. «آرمان منشئی» با دو اثر به نام های «میهن» به عنوان کاری تجربی و قطعه «آرزوها» به ترتیب مدال نقره و برنز دریافت کرد.

همچنین «مسعود خادمی» آهنگساز و نوازنده‌ تار، برای قطعات «شیدایی» و «چهار سوار» برنده دو مدال نقره و برنز شد.

از دیگر هنرمندانی که در این جشنواره برای ایران افتخارآفرینی کردند می توان به «پویا سرایی» آهنگساز و نوازنده سنتور اشاره کرد که برای قطعه «بغض» موفق به کسب مدال نقره شد.

«حسام صدفی نژاد» نوازنده ابوا نیز برای قطعه «پلاسکو» مدال برنز دریافت کرد.

قطعه «جوانی» به خوانندگی علی سعیدی و محمد سعیدی مدال برنز را برای این برادران هنرمند به ارمغان آورد تا ایرانیان سهم ارزنده ای از جوایز این مسابقات معتبر بین المللی داشته باشند.

گفتنی ست، در دوره قبلی این مسابقه نیز گروه دوئت لیرا با قطعه «تهران مریخ» در سبک موسیقی کلاسیکلال اور موفق به دریافت مدال طلا شده بود.

در سایت این جشنواره، درباره این رویداد نوشته شده است: «جوایز جهانی موسیقی «گلوبال» که در سال 2011 توسط دکتر توماس یوجین بیکر تأسیس شد، یک مسابقه موسیقی بین‌المللی معروف است که از نوازندگان مستقل تجلیل می‌شود. جوایز جهانی موسیقی به طور گسترده توسط خودی های صنعت به عنوان مشروعیت بخشیدن به هنرمندان بسیار با استعداد شناخته می شود. «جوایز موسیقی جهانی به عنوان مهر طلایی تایید موسیقی شناخته می شود».

هر سال، صدها اثر از سراسر جهان جوایز موسیقی جهانی را دریافت می کنند. اگر افتخارات جایزه جهانی موسیقی را دریافت کنید، می‌دانید که موسیقی شما در سطح بین‌ المللی و در بین فرهنگ‌ ها برجسته هستید. شما در یک مسابقه بین المللی قضاوت می شوید نه فقط در یک مسابقه آمریکایی. شرکت کنندگان جایزه جهانی موسیقی از آرژانتین، ارمنستان، استرالیا، اتریش، بحرین، بنگلادش، بلاروس، بلژیک، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، برزیل، کامرون، کانادا، جزایر کیمن، چین، کلمبیا، کرت، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، مصر، اکوادور، انگلستان، فنلاند، فرانسه، گرجستان، آلمان، یونان، گواتمالا، هندوراس، هند، اندونزی، ایرلند، جزیره رایت، ایتالیا، ژاپن، قزاقستان، کنیا، کویت، لتونی، لبنان، لیتوانی، مالزی، مالت، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نیجریه، عمان، ایران، پاکستان، پاناما، پاراگوئه، لهستان، پرتغال، پورتوریکو، قطر، گواتمالا، رومانی، روسیه، سیرالئون، اسکاتلند، سنگاپور، اسلوونی، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، سوریه، تایوان، ترکیه، اوکراین، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا و ونزوئلا هستند.

اهداف اعلام شده ما این است که به نوازندگان مستقل بر اساس شایستگی های موسیقی آن ها کمک کنیم، نه جوایز بر اساس فروش رکورد یا تعداد طرفداران به آن ها تعلق بگیرد. این یک احترام برای جوایز موسیقی جهانی است که هنرمندان مشهور گرمی و امی آثار خود را بدون درخواست به جوایز موسیقی جهانی ارسال می کنند. اگر می خواهید به خاطر شرکتی که دارید شناخته شوید، جوایز موسیقی جهانی رقابت بین المللی موسیقی برای شماست».

گفتنی ست، هنرمندان می توانستند از طریق ایمیل entries@globalmusicawards.com آثار خود را برای این جشنواره ارسال کنند تا توسط کارسون سافلار (هماهنگ کننده مسابقات) به بخش ارزیابی وارد شوند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005