به همت موسسه «منتظران منجی» + متن ترانه و امکان دانلود

تک قطعه «خیال آشنا» با صدای محمد اصفهانی منتشر شد

« بازگشت به لیست | جمعه 2 دی 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ میثم سعیدی: تک قطعه «خیال آشنا» با صدای محمد اصفهانی و ترانه ای از استاد عبدالجبار کاکایی برای دانلود در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

ساخت ملودی و تنظیم کنندگی این اثر بر عهده شایان کریمی نژاد بوده و حامد شمس نیز آن را میکس و مسترینگ کرده است.

این اثر که به همت موسسه منتظران منجی تولید شده است، موضوع و محتوایی درباره انقلاب اسلامی و انتظار حضرت مهدی (عج) دارد که اولین بار در همایش «صحنه نهایی» به صورت ویدیو کلیپ همراه با کتاب «انقلاب اسلامی و آینده جهان» به قلم حجت الاسلام محمد شجاعی رونمایی شد.

اولین همایش «صحنه نهایی» در نبرد تمدن‌ ها با محوریت تبیین ذات قدسی انقلاب و نقش آن در تمدن نوین اسلامی، جمعه هجدهم آذر سال جاری، از ساعت 18 الی 21 در تالار پردیس تئاتر تهران واقع در اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران توسط موسسه منتظران منجی برگزار شد.

قابل ذکر است از آخرین آثار منتشر شده با صدای محمد اصفهانی نیز می توان به انتشار تیتراژ فیلم سینمایی «مرد نقره ای» با موسیقی بابک زرین در قالب تک قطعه موسیقایی اشاره کرد. ترانه این قطعه را علی ایلیا سروده و محمد فلاحی نیز آن را میکس و مسترینگ کرده است.

«مرد نقره ای» فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی پرویز امیری است که داستان اکشن و پرماجرای خود را در صد دقیقه به واسطه بازی محمدمهدی سلطانی سروستانی، بهاره کیان افشار، ایرج نوذری، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، پارسیا شکوری، امیرکیان عبدی و ایمان امیری روایت می کند

در این فیلم، یک تیم ایرانی عزم خود را جزم می کند تا در مسابقات جهانی تکواندو که در ترکیه برگزار می شده، به مقام قهرمانی برسد اما اوضاع طبق پیش بینی ها جلو نمی رود و یک حادثه تروریستی بازی را عوض کرده و ماجرای «مرد نقره ای» آغاز می شود.

گفتنی ست، علاقمندان به آثار دکتر «محمد اصفهانی» می توانند از طریق آی.دی mohammadesfahani.original  فعالیت های ایشان را پیگیری کنند.

 

* در ادامه می توانید متن ترانه «خیال آشنا» را بخوانید، آن را بشنوید و دانلود کنید:

به گوش کس نمی‌ رسد / در این هوا صدای ما
همین خیال آشنا / به گریه می ‌کشد مرا
اشک بغض عاشقانه شد / عشق شکوه شد، ترانه شد
دلی شکسته داشتم / که بی‌صدا نشانه شد

تا کی از خستگی پای دلبستگی / با خیالی پریشان بمانیم
ناله شد کارمان، گریه بازارمان / با دل این داغ پنهان بمانیم
می ‌رسد عطری از لاله ‌های جوان / بر سر عهد و پیمان چه کردیم؟
بغض صد ساله شد کودکی‌هایمان / با الفبای باران چه کردیم؟


سواره‌های بی ‌خبر / پیاده‌ های در به در
چرا به هم نمی‌رسند / دعا و گریه و اثر
به قصرهای زرنگار / به داغ ‌های بیشمار
به این سرای بی‌ کسی / رسد سواری از غبار

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005