آلبوم «آوازهایی که در سینه دارم» اثر «محمد دارابی فر» منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 1 مرداد 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شروین فریدنیا: آلبوم بی کلام «آوازهایی که در سینه دارم» به عنوان تازه ترین اثر «محمد دارابی فر» توسط نشر موسیقی دی بآذر روانه بازار موسیقی است.

این اثر که چهارمین آلبوم بی کلام به آهنگسازی، تنظیم کنندگی، نوازندگی پیانو و سینتی سایزر محمد دارابی فر است، شامل شش قطعه به نام های «آوازهایی که در سینه دارم»، «نیم رخان ماه»، «اجسام»، «جهان مثل خواب بود»، «مرا برای وداع آفریده اند» و «از دور صدای گریه می آید» است که در سبک مدرن کلاسیکال با محوریت ساز ویولن ساخته شده و در عین آرامش، عمیق و محزون است.

همچنین در این آلبوم «نازنین طهرانی» نوازندگی ویولن را بر عهده داشته است.
«محمد دارابی فر» که در کنار آهنگسازی موسیقی بی کلام، در زمینه ساخت موسیقی فیلم هم فعالیت دارد، متولد هشتم فروردین 1374 است و اولین آلبوم خود را به نام «از یک خواب» در سال 1395 منتشر کرد و سپس آلبوم «کجاست زندگی» را در قالب ده قطعه با سبک مدرن کلاسیکال و امبینت روانه بازار موسیقی کرد.

«اندوه هزار ساله» سومین آلبوم مستقل محمد دارابی فر شامل 15 قطعه بی کلام بود که این اثر حکایت روزهای تاریک و روشن مردم ایران است، نغمه های آشنایی که انگار تمامشان را در کوچه و خیابان شنیده و دیده ایم.

یک آلبوم مدرن کلاسیکال و امبینت ایرانی که حرکت تار و سه تار و سنتور در کنار سازهای دیگر مثل پیانو و ویولن به خوبی تصویری از نسل امروز را به نمایش می گذارد. ملودی های غمناک و فضای وهم آلود هر قطعه با نوازندگی ویولن نازنین طهرانی دو چندان شده است.  
گفتنی ست، علاقمندان به تهیه این آلبوم می توانند از طریق سایت بیپ تونز آن را به صورت قانونی دانلود کنند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :