نماهنگ «راز فریاد» با صدای راغب در ایام سوگواری محرم منتشر شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 3 مرداد 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سپیده مسعودی: نماهنگ «راز فریاد» با صدای «مصطفی راغب» به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهداء (ع) توسط سازمان سینمایی سوره منتشر شد.

شعر این اثر را محمدمهدی سیار سروده و فرید سعادتمند وظیفه آهنگسازی و تنظیم کنندگی آن را بر عهده داشته است. همچنین کارگردانی این نماهنگ که در حوزه هنری استان یزد با حمایت مرکز تولیدات کوتاه سوره تهیه شده را سیدجلال اسکذری انجام داده است.

مصطفی راغب به همراه حمید هیراد، تیر ماه در مرکز همایش های برج میلاد کنسرت مشترکی را با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری آوازی نو طی دو سانس به روی صحنه بردند که در این اجرا، نوید اسکندر به عنوان نوازنده پیانو و رهبر ارکستر حضور داشت و نوازندگان گروه وی را آشور مرادیان (درامز)، مسعود مبینی (گیتار باس)، حسن ملکی (گیتار نایلون)، امین قاسمی (پرکاشن و سازهای کوبه ای)، آرش ناصرالمعمار (ویولن)، آیلار زرپرور (قانون) و حسام علوی (گیتار الکتریک) تشکیل می دادند.

همچنین قطعه «پر پرواز» با شعری از علیرضا راشا و ملودی علی اسماعیلی، آخرین اثر غیرمناسبتی ست که از راغب منتشر شده است. احسان احمدی هم به عنوان تنظیم کننده با این هنرمند همکاری داشته و میکس و مسترینگ اثر را نیز خود، انجام داده است.

لازم به اشاره ست، جشن امضای آلبوم «حال نامعلوم» راغب با اهدای 25 میلیون تومان برای آزادی محکوم مالی زندان یزد همراه شد که پس از دو ساعت دیدار با طرفداران و عکس یادگاری، مبلغ جمع آوری شده به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا شد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :