با تقدیم به استاد «حسین علیزاده»

آلبوم «برف واژه» اثر «محمدعلی نجف پور» منتشر شد

« بازگشت به لیست | شنبه 7 مرداد 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سامان قهرمان زاده: تازه ترین آلبوم «محمدعلی نجف پور» با عنوان «برف واژه» با تقدیم به استاد حسین علیزاده روانه بازار موسیقی شد.

«محمد علی نجف زاده» که متولد بهمن 1366 در بوشهر است و آلبوم های «فصل سرد»، «سوی بی سو»، «دای کاتو»، «شب چراغ» و «گات ها» را در کارنامه هنری خود دارد، در تازه ترین فعالیت خود، آلبوم «برف واژه» را در قالب هفت قطعه به خوانندگی، آهنگسازی و ترانه سرایی خود منتشر کرده است.
«ابری از اندوه»، «مه آلود»، «سروز باد»، «آواز ابر اندود»، «یکریز می بارد»، «میان باد و مه»، «سراسر برف می بارد» نام قطعات این آلبوم هستند که با توجه به نام هایشان اگر در کنار هم خوانده شوند، یک شعر کوتاه می شوند. 
زهرا حیدروند به عنوان هم آوا خواننده این اثر را در قالب گروه «چکامه» همراهی کرده است و سهیل مخبری (کمانچه، قیچک)، امیر شوشتری (سنتور)، کیارش روزبهانی (تار)، آفرین نظری (قانون)  و بهروز شریفیان مطلق (دمادم، دم دم، جیمبه) نوازندگانی هستند  که در «برف واژه» هنرنمایی کرده اند.

همچنین محمد علی نجف زاده در آلبوم خود تار و عود نواخته و فضاسازی سازهای آرشه ای و سازهای الکترونیک را انجام داده و قطعات را ضبط، میکس و مسترینگ کرده است و اثر خود را به استاد «حسین علیزاده» تقدیم کرده است.     

* به منظور حمایت از اهالی موسیقی لطفا این آلبوم را به صورت ارجینال یا از طریق دانلود قانونی تهیه نمایید. 

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :